Hygiene
Bath_blueash_4a.gif

Je hygiëne balk raakt vanzelf leeg bij zo'n beetje elke actie die je uitvoert en die OP/AP kost. Zo ook met FoodCA's en normaal eten. Op het laagst, als je balk helemaal leeg is, zal je karakter gaan stinken. Je ziet dan ook de geurtjes ervan af komen.

Je kunt je hygiëne weer vullen door een wasbak, bad of Romeins bad te gebruiken. In house editor (rechtsboven in de hoek als je in je huis staat) kun je deze items kopen mits je genoeg social points hebt. Welke categorie bad je kunt aanschaffen hangt ook samen met je levels. Hoe hoger je komt, hoe meer er beschikbaar zal zijn.

Om in het huis van andere mensen gebruik te kunnen maken van de bathtubs/pools zul je vriendschap met ze moeten sluiten. Als mensen niet op je vrienden lijst staan kunnen ze jou baden niet gebruiken. Dus andersom, als jij niet voorkomt bij de ander op de lijst dan kun je geen gebruik maken van hun baden. Wasbakken zijn te gebruiken voor iedereen. In de guild waar je bij bent aangesloten kun je alles gewoon gebruiken aangezien je dan lid bent en daar op de lijst staat.
roemer_bath_a.gif

Let Op: Zolang als je hygiëne balk leeg is en je stinkt, zullen de prijzen voor eten veel duurder zijn, de NPC-market zal je ontzettend lage prijzen geven voor je grondstoffen en als je minigames speelt terwijl je stinkt ontvang je maar 50% van wat je normaal aan social points zou krijgen. De FoodCA's zorgen voor ongeveer de helft aan hygiëne dat weggaat. Zorg ervoor dat je altijd maximaal hygiëne hebt als je aan een FoodCA begint. Dit geeft je het maximaal aantal social points.
Hou je hygiëne dus maar goed in de gaten.

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License